Fietsaccuwinkel.nl

Fietsaccuwinkel.nl

Specialist in fietsaccu's, acculaders en accessoires voor elektrische fietsen.
9,6
Filter 10611 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10592 met beschrijving

• Joop
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Mijn fietsaccu is door de bezorger van Trunks over de tuindeur van 2m hoog gegooid. Ik koop hier niet meer. En ik hoop dat ze de samenwerking met Trunks opzeggen.

Beste Joop,
    Inderdaad is de bezorging bij u niet goed gegaan. Het kan niet zo zijn dat een bezorger een pakket (en daarmee zeker ook niet een fietsaccu) over de schutting laat vallen/gooien voor bezorging.
    Onze excuses hoe dit bij u gegaan is.
    Dit wordt zeker met de vervoerder Trunkrs opgepakt, bedankt voor uw feedback en voor het toesturen van de foto van de situatie.
    Zoals via onze klantenservice al aan u aangegeven, kunt u vanzelfsprekend uw bestelling aan ons retour sturen en sturen wij u graag de fietsaccu opnieuw toe aan u via een andere vervoerder, indien u dat wenst.
    Mocht u verder nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice.

• N

Súper snelle bezorging!!

• Hoe beoordeel je Fietsaccuwinkel.nl?

• Jan
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Binnen 24 uur mijn bestelde acculader geleverd tegen een voordelige prijs.
    Hij werkt uitstekend en ik ben heel tevreden.

• Vasilica Turcu

The best one.

• Hanny Oltmans
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Snelle levering, maar de display werkt niet.

Beste Hanny,
    Vervelend dat het display het op uw e-bike niet goed doet. Indien het een display is dat niet past kunt u natuurlijk gewoon binnen 30 dagen aan ons retour sturen (nieuwstaat; originele verpakking). Na ontvangst in goede orde betalen wij u aansluitend graag terug. Mocht het display niet in orde zijn, neem dan zeker eerst contact op met onze klantenservice, die denken graag met u mee wat er aan de hand kan zijn. (zoekend met uw gegevens in ons systeem nog geen e-mail of whatsapp contact hierover kunnen teruglezen).
    Mocht u overige vragen, ook dan kunt u altijd met onze klantenservice contact opnemen.

• Klaas de Vries

• Leen

Snel geleverd, goed verpakt

• Martin
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Levering duurde lang. Reden; adres bleek per abuis niet ingevuld te zijn. Op mijn emailvraag waar de bestelling bleef zegt Roos; "In principe hoeven wij niet te kijken naar het adres of deze goed is ingevuld of niet.
    Deze verantwoordelijkheid ligt bij de koper en het adres is voor ons automatisch ingevuld bij verzending"
    Dus ik mail mijn adres door en zegt zij "Vandaar ook de mail met de vraag naar uw adres, omdat wij weten dat deze anders naar ons retour komt en er anders extra kosten worden gerekend voor u om deze dan nogmaals te versturen aangezien u het adres niet volledig heeft ingevuld"
    Beetje jammer, mijn mailadres en telefoonnummer stonden gewoon op de bestelling en had Fietsaccuwinkel mij gewoon kunnen mailen/bellen.
    Ook vind ik de leveringskosten duur voor zo'n klein doosje!

Vriendelijke groet,
    Martin

Beste Martin,
    Inderdaad duurt een levering langer indien wij bij bestellingen online niet gelijk de juiste adresgegevens beschikbaar hebben in ons systeem.
    Bij het verzendklaar maken van bestellingen worden adres labels geautomatiseerd aangemaakt en niet handmatig ingevuld.
    Goed om te lezen dat ondertussen de zending bij u aangekomen is. Daarnaast werken wij inderdaad met een vast verzendbedrag en bij een klein doosje of een groot doosje valt dat bedrag hetzelfde uit. Wij verzenden bestellingen altijd met een track en trace nummer dat geautomatiseerd ook aan de klant gestuurd wordt.
    Wij wensen u in ieder geval veel fietsplezier bij het gebruik van uw nieuwe display.

• Jolanda Thomas
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Zeer snelle service s ochtends besteld s avond al in huis.

• HJ Nijland
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

De service was top. En snelle levering

• E B
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Levering accu niet compleet, er zat geen afdekkapje bij om de zekering tegen vuil en vocht en beschadiging te beschermen.
    Moest die maar bij de fietsenmaker bestellen hun hadden die niet!!!!
    Geen montagebeschrijving erbij, bij navraag kreeg als antwoord ga maar naar fietsenmaker.

Beste E. Bakker,
    De door uw bestelde fietsaccu hebben wij naar onze beleving wel degelijk compleet geleverd. Vervelend natuurlijk dat u dat anders ervaart.
    De fietsaccu wordt verkocht als accu zonder kapjes en / of zekeringen af afdekkapjes onder op de fiets.
    Bij deze accu raden wij zelfs aan om deze door een e-bikespecialist te laten plaatsen, aangezien plaatsing snel tot bv breukschade in de bekabeling kan veroorzaken. Lees ook onze opmerkingen hierover op de productpagina, waarbij wij bv noemen dat de zekering vanaf de oude accu overgezet dient te worden naar de nieuwe accu:
    En inderdaad een montagebeschrijving zit er niet bij, wij gaan bij deze accu er vanuit dat een ebikespecialist dit altijd als kennis in huis heeft.
    Blaft natuurlijk voorop staan dat wij hopen dat de fietsaccu ondertussen goed geplaatst in uw e-bike zit en wij wensen u veel fietsplezier met de nieuwe fietsaccu.

• A Duyzer

Snelle goede levering.

• Gerard Levij

ZEURPIETEN

Beste Gerard,
    In uw review lees ik 1 woord "Zeurpieten". Dit geeft ons weinig houvast of u een probleem heeft met de door u aangeschafte fietsaccu.
    Indien u nog vragen heeft kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice, en helpen wij met meer info graag verder.
    Indien u niet tevreden bent over het product kunt u altijd binnen 30 dagen retour sturen (nieuwstaat; originele verpakking).
    Indien het product past wens ik u in ieder geval veel fietsplezier met de nieuwe fietsaccu toe.

• Marion
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Snelle levering. Het omruilen van de lader, omdat ik zelf fout had besteld, werd keurig geregeld.

• Carla Hermans

Snelle levering goede service

• Gijsbertus van Staalduinen
    Geverifieerde klant van Fietsaccuwinkel.nl

Mijn bestelling was verkeerd bezorgd door PostNl, Fietsenaccuwinkel heeft het dezelve dag nog geregeld.Een andere bezorgdienst heeft het dezelfde dag de accu afgeleverd.
    Chapeau....!!!

• Raymond